بانک تجارت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک تجارت بانک تجارت بانک تجارت بانک تجارت

Port بانک تجارت
10. تشویق و ترغیب مردم به نقض حقوق مالكیت معنوی ( ماده 1 قانون بانک تجارت حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای و ماده 74 قانون تجارت الكترونیكی)
٥. مسابقه چندرسانه‌ای: شما با ورود به منوی مسابقه چندرسانه‌ای می‌توانید توضیحات و شرایط مربوط به هر مسابقه را مشاهده نموده و با ارسال فایل های عکس و کلیپ‌های صوتی و تصویری در مسابقه شرکت نمایید. در پایان هر مسابقه به برندگانی که بیشترین امتیاز را کسب نموده‌اند جوایزی اهدا خواهد شد.به یاد داشته باشید که مشترکین ایرانسل می توانند این محصولات را به عنوان هدیه نیز به دوستان و آشنایان خود ارسال کنند.با ارسال پيام كوتاه بدون متن به كدهاي زير، فهرست محصولات را دريافت نماييد:در حالیکه اکثر خدمات چند رسانه ای مانند تصاویر و زنگ های پلی تون به صورت یک پیام چند رسانه ای برای مشترک فرستاده می شوند، برخی از انواع محصولات فوق الذکر با استفاده از بستر GPRS و به صورت WAP Push ارسال می شوند؛ بانک تجارت به این ترتیب که شما ابتدا یک پیام حاوی عبارت Kilik konid دریافت می نمایید. سپس کافیست با کلیک کردن روی پیام (در مورد بعضی گوشی ها انتخاب گزینه Retrieve) اتصال به GPRS را فعال نمایید تا صفحه "ورود به سیستم" باز شود. پس از وارد کردن شماره و رمز ورود، دانلود محصول مورد نظر به طور خودکار انجام خواهد شد.

چگونه پذیرنده جیرینگ شویم؟ به قسمت عاملین فروش جیرینگ خوش آمدید!چرا باید یک عامل فروش جیرینگ شوید؟ سودمندی : عاملین فروش به ازای هر عملیاتی که برای مشترک انجام می دهند سود تعلق می گیرد، همچنین کسب درآمد درصورتیکه عامل فعال سیستم جیرینگ باشید.دردسترس بودن: دردسترس بودن سرویس در هر منطقه ای مانند پوشش شبکه MCIکه 93% ایران را تحت پوشش قرار می دهد.آسانی و راحتی سرویس برای استفاده ! در هر مکان که شما از تلفن همراهتان استفاده می کنید از سرویس جیرینگ هم می توانید استفاده کنید.کاربر پسند بودن:سرویس آسان برای استفاده که به هیچ تلفن ثابت و سیمی نیاز ندارد تجهیزات کاغذی مورد نیاز نیست.کاملا شخصی است و بانک تجارت هر کسی می تواند از آن استفاده نماید.
بانک تجارت
12. عرضه بانک تجارت تجاری آثار سمعی و بصری بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی( ماده 2 قانون نحوه مجازات اشخاصی كه در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز دارند ) .
ارائه سرویس های فوق العاده در کنار پرداخت ها:جیرینگ علاوه بر انتقال پول و پرداخت ها، بانک تجارت سرویس های دیگری نیز ارائه می دهد مانند: یک فروشنده می تواند کلیه قبوض را پرداخت نماید، تراکنش انجام دهد، پرداخت های انبوه یا bulk paymentداشته باشد(مانند پرداخت حقوق پرسنل)، واریز و برداشت وجه به / از تلفن همراه مشترک انجام دهد و به ازای هر عملیاتی که انجام می دهد از جیرینگ کارمزد دریافت نماید.

جامع هدف محصول بانک تجارت و یا مشتریان محصول اعم از بالقوه و بالفعل:
۱- شبکه اینترنت:در این روش می‌توانید از طریق لینک در سرویس نمای دوستان، و از طریق در نمای خانواده ثبت نام کنید.پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای شما ارسال می‌شود.نام کاربر، شماره تلفن ایرانسل شما است.رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از بانک تجارت خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
1. انجام هر گونه فعالیت تجاری و بانک تجارت اقتصادی رایانه ای مجرمانه مانند شركت های هرمی( قانون اخلال در نظام اقتصادی كشور و سایر قوانین)

بانک تجارت
• بخش پشتیبانی فروشندگان، هر هفت روز هفته از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب، آماده ارائه خدمات به شما هستند. فقط کافی است از شماره پورتال خود با ٧٢٨ و یا از شماره جایگزین خود با ٠٩٣٧٧٢٨٠٠٠٠ تماس بگیرید. همچنین معتقدیم که بانک تجارت رضایت مشتریان بر پایه سه اصل دیگر نیز استوار است : دسترسی شامل مهارت های ارتباطی اپراتوروقت شناسی شامل توانایی حل مشکلات مشترک توسط اپراتورکیفیت که شامل دقت ، ثبات و جامع بودن توصیه های اپراتور به علاوه دانش و ادب اوست . کلیه اپراتورها دوره های " آکادمی آموزش ایرانسل" را گذرانده اند، جایی که آنها دانش محصول و مهارتهای لازم را کسب می نماید. اپراتورهای ما دوره های هفتگی بازآموزی را می گذارنند تا آموزش های داده شده را فراموش نکنند.

• محتوای علیه مقامات و نهادهای دولتی و عمومیاهانت و هجو نسبت به مقامات، نهادها و سازمان حكومتی و عمومی( بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات و مواد 609 و 700 قانون مجازات اسلامی) بانک تجارت افترا به مقامات، نهادها و سازمان حكومتی و عمومی( بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات و 697 قانون مجازات اسلامی) نشر اكاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه مقامات، نهادها و سازمان های حكومتی( بند 11 ماده 6 قانون مطبوعات و 698 قانون مجازات اسلامی)
بانک تجارت
صرفه جویی در زمان: نیازی بانک تجارت به مراجعه به بانک ندارید.نیازی به مراجعه به ادارات ندارید.می توانید در هر زمان و هر مکان چه در ترافیک و چه در تعطیلات از سرویس جیرینگ استفاده نمایید.جیرینگ آینده است:کنترل بهتر پول خدمات یکپارچه بهترین سرویس مالی در ایران چه شرایطی برای ثبت نام بعنوان یک عامل فروش مورد نیاز است؟شما باید یک شرکت ثبت شده با کد اقتصادی بوده یا جواز کسب داشته باشید.یک کپی از کد اقتصادی ثبت شده یا جواز کسب شما مورد نیاز است.شما باید برای ثبت نام به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا دفاتر ICTروستایی که لوگوی جیرینگ را دارند مراجعه نماید یا می توانید فرم ثبت نام را از طریق سایت دانلود نموده و پس از تکمیل از طریق ایمیل ارسال نمایید.تفاهم نامه عامل فروش باید توسط شما امضا شود. یک نسخه قرارداد نیز برای شما ارسال می گردد که بایستی آن را امضا نموده و تحویل دهید.
چگونه آهنگ مورد نظر خود بانک تجارت را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
1- پیام کوتاه (SMS) مشتركين مي توانند جهت دريافت كدهاي چند آهنگ پر بانک تجارت متقاضي سرويس آواي انتظار یک پيام كوتاه بدون متن به شماره 8989 ارسال نمايند.مشترکین به منظور خرید آهنگ می توانند " کد آهنگ " مورد نظر را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمايند.برای مثال: ارسال کد آهنگ "20069 " به شماره 8989
HTTP Service بانک تجارت
ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: پس از ورود به سایت vitrin.irancell روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ از خط ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. به این ترتیب، می توانید بانک تجارت از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.

شبکه توزیع خدمات جیرینگ شبکه گسترده پذیرندگان جیرینگ در حال حاضر در بیش از 2000 نقطه و در تمامی نقاط ایران در دسترس شما هستند. برای واریز نمودن پول یا برداشت آن از جیرینگ خود، می توانید به پذیرندگان جیرینگ مراجعه نمایید.پذیرندگان جیرینگ قبل از شروع به همکاری، با شرکت در بانک تجارت دوره‌های آموزشی و یا استفاده از محتوای آموزشی جیرینگ، نحوه کار با جیرینگ را فرا می گیرند تا بتوانند به بهترین شکل با جامعه جیرینگ ارتباط داشته باشند.

4. تبلیغ و ترویج اسراف و تبذیر بانک تجارت ( بند 3 ماده 6 قانون مطبوعات)
هرجور که دوست دارید شنیده شوید!کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شنوند! آهنگ بانک تجارت پیشواز چیست؟ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.
شما مشترکین ایرانسل می توانید با مراجعه به سایت vitrin.irancell.ir و پیگیری لینک "آهنگ پیشواز"، آهنگ مورد علاقه خود را از میان صدها آهنگ موجود انتخاب کنید و با پیگیری دستورهای موجود در پورتال آهنگ پیشواز ایرانسل، از آنها استفاده کنید.مزایای ورود به سایت: مشاهده لیست قیمت هر آهنگ مشاهده مشخصات تکمیلی هر آهنگ که از طریق پیام کوتاه قابل مشاهده نیستامکان شنیدن آهنگ ها قبل از سفارش و خریدامکان جستجو بر اساس نام و صاحب اثر امکان مشاهده انواع فهرست های رتبه بندیاز طریق تماس با تلفن گویای ۷۷۷ شما همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته باشید که هزینه تماس، بر مبنای تعرفه تماس های داخل شبکه بانک تجارت ایرانسل محاسبه خواهد شد.
بانک تجارت
* تغییر آهنگ مشترکین به منظور تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای: پیام کوتاه (SMS) ، تلفن گویا(IVR) ، سایت آوای انتظار بانک تجارت همراه اول(می توانند تا سی روز پس از خرید بصورت رایگان نسبت به تغيير آهنگ خود اقدام نمایند.

خرید .سرویس های مبتنی بر متن (Text-based Services): این سرویس ها به صورت پیام کوتاه برای مشترکین ارسال می شوند و عبارتند از:پیام های درخواستی: که بر حسب درخواست مشترکین، برای آنها ارسال می شود. مانند:پیامهای آموزشی: مانند آموزش اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی پیامهای سرگرمی: شامل لطیفه، تفأل، كشكول و ...پیامهای اطلاع رسان: نظیر پیش بینی وضع هوا، جدول برنامه های سیما، نرخ انواع ارز و …پیامهای مذهبی: بانک تجارت مانند نهج البلاغه، احادیث، اوقات شرعی و …
گام های دريافت جوايز :گام اول: مراجعه به سايت همراه اول و جستجوی شماره تلفن در ليست برندگان طرحگام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد .گام سوم: جوايز غیرنقدی شامل سیم کارت اعتباری، گوشی تلفن همراه سامسونگ، تلویزیون هوشمند سامسونگ ، گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ، تب لت، لپ تاپ از طريق بانک تجارت شرکت پست توزيع می گردد.
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را بانک تجارت انتخاب و خریداری کنید.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: